benne we er al? - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu benne we er al? - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu

benne we er al?

Door: shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

12 April 2014 | Indonesië, Denpasar

En dan is het zover. Aangekomen in bali. Wauw.

Om 19.00 gingen jeanine en ik door de duane heen op schiphol. 21.00 zou pas t vliegtuig vertrekken, maar ik ben niet zo goed in afscheid nemen dus vandaar een snelle afscheid gehad. Veel lieve berichtjes nog gehad voordat ik ging vertrekken en zelfs Mike (!!!!!) gesproken. Bij de dokter had ik snel nog wat pilletjes gehaald omdat ik te bang en zenuwachtig was voor het vliegen. Gelukkig maar dat jeanine erbij was.

Het vliegen viel mee, maar ik moest er niet veel aan denken dat ik onwijs hoog in de lucht zat, want voor mijn gevoel storte ik dan ook meteen neer. Ik had verwacht dat ik door die pilletjes snel in slaap zou vallen (ervaring van de woensdag avond en donderdag middag), helaas was dat niet zo. In ons 11 uur durende vlucht misschien maar 1 uur geslapen. Hierdoor heb ik wel mooie dingen in de lucht gezien, ( ja pap zelfs het steelpannetje is vanuit de lucht mooi!) en zonsopgang was ook indrukwekkend. Lokale tijd 16.30 in singapore aangekomen,wel met 25 minuten vertraging dus uiteindelijk hadden we maar 20 minuten de tijd in singapore. Ook weer met vertraging het vliegtuig ingestapt omdat de zwemvesten niet goed onder de stoelen zaten. Al met al een uur later aangekomen in denpasar. Wij blij dat we er waren maar dat viel vies tegen. Voordat we echt van het vliegveld af waren was het 22.00 terwijl we 20.00 het vliegtuig uitliepen.

School zou regelen wat we opgehaald werden vanaf het vliegveld maar Stenden was nergens te bekennen dus nog 1 uur rond gelopen op het vliegveld ( stelt niks voor als het 200 meter haalt vind ik het knap). Dan toch maar zelf taxi geregeld en ons naar hotel te laten brengen. Mc donalds en kfc zitten hier op de hoek dus daar wat eten gehaald en uiteindelijk lagen we 01.30 te bed.

Dag 1

Er warn al veel studenten van onze opleiding aangekomen dus met groep afgesproken om naar het strand te gaan. WAUW. Ik denk als je dit in Nederland heb dat je voor die beachclub entree moet betalen en voor drankjes 20 euro betaald. Wij hebben voor 35.000 voor ligbed betaald ( 2.30 euro) voor een hele dag.En mam, de beachclub was opgebouwd uit honderden louvredeuren. Jij zou gillend gek worden, als het kon had ik ze voor je mee genomen. Taxi kost ook helemaak niks, als je ruim half uur in auto zit kost dat 5 euro en dan heb je een frisse verzorgde taxi. Het rijstijl is heel anders, dood eng en onwijs gevaarlijk. Taxi chaffeur vertelde ons dat je de politie gewoon kon omkopen voor rijbewijs en dat je alleen oefende via een stimulator. Savonds zijn we naar kuta geweest ( heel toeristisch gebied) om daar wat te eten en even rond gelopen. Morgen hebben alle nieuwe studenten een briefing over het aankomende moduul en over maandag wat we allemaal gaan doen.

Mijn knie heeft veel te verduren en begint steeds zeerder te doen,denk dat het door warmte komt en het lopen. Knieband gaat dus ook niet meer af en wordt even doorbijten als we stukken gaan lopen. 1 ding weet ik wel als ik weer in Nederland ben wordt een specialist ingeschakeld.

Ik zal niet elke dag wat schrijven maar wilde het thuisfront graag laten weten hoe de vlucht is gegaan,

• 12 April 2014 - 19:29

Mirjam:

Hoi mop, genoeg ervaringen opgedaan dus. Blij om te horen dat je er bent, pff.
    Ga lekker genieten en wij volgen jullie. Xxx

• 12 April 2014 - 19:53

Juanita Rietel:

he poepiescheetjekakkiestrontje! goed om te horen dat je veilig aangekomen bent. ga
    lekker genieten en op jacht naar pijnstillers zodat je het verblijf niet laat beïnvloeden door de pijn in je knie! we love you! xju

• 12 April 2014 - 19:59

Lidwien Captein:

He Shelley leuk om te lezen hoe het jouw ook weer vergaat op zo een verre trip. Heel veel plezier , geniet er van, wij lezen graag al je reis ervaringen en belevenissen. Hopelijk houd je knie het een beetje!!! Groetjes van de family

• 12 April 2014 - 20:26

Davine:

Leuk te lezen shel!! Veel plezier he !!!

• 12 April 2014 - 21:20

Antoinette:

Heey Shelley, wat een leuke plek om stage te lopen! Spannend ook! Veel plezier en geniet er van!

• 12 April 2014 - 22:09

Ina Dekker:

Enjoy, enjoy & enjoy!

• 12 April 2014 - 23:48

Henk:

Shel geniet lekker van de studie en de vrije tijd. En je weet pijn is fijn en bloed moet.
    Ik ben zo trots als een pauw op jullie DIKKE KUS ook voor jeanine

• 13 April 2014 - 02:01

Ingrid Polder:

Hoi Shel, leuk om je te volgen op deze manier. Geniet van alles en wees voorzichtig met je knie XXXX

• 21 April 2014 - 22:49

Oma En Opa Dekker:

Lieve Shelley.
    We vinden het fijn dat je goed aan gekomen bent en wij hopen en wensen dat je daar een mooie en
    leerzame tijd toe .
    Denk wel om je knie want pijn is echt is niet fijn zo als vader Henk zegt de lolbroek.

De hartelijke en lieve groeten uit Heiloo.