week 4 & 5, - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu week 4 & 5, - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu

week 4 & 5,

Blijf op de hoogte en volg Shelley

16 Mei 2014 | Indonesië, Denpasar

5 mei t/m 16 mei
School, school, school. Oh gossie, ik begin het steeds vervelender te vinden, hoe het allemaal gaat etc. Vaak verzinnen ze wat maar wordt het een ongeregeld zooitje. Gelukkig hebben we niet vaak en lang les en zeker na de vakantie niet meer ( dan hebben we nog maar 1x in de week les). Dat betekent niet dat we niks hoeven te doen want we zijn vaak genoeg na schooltijd druk bezig om ons business plan te schrijven. Waar we ook les in krijgen is balinese massage, voor diegene die het niet kennen het is echt heerlijk! Zelf had in niet zo behoefte aan om het te leren en jeanine juist weer wel dus heb de hele tijd mogen genieten van de massage die jeanine mij gaf:)

Eind van de week hadden we een fieldtrip met de hele Stenden groep. Begin naar een lokale basisschool gegaan. Daar stonden de kleine kindertjes al te springen om ons te zien. Vervolgens een tour gekregen door een familie huis. Het huis bevindt zich eigenlijk op een soort plein, en de kinderen en ouders slapen in apart gebouw, ook keuken en ' heilige' ruimte is in apart gebouw. Hier kregen we tevens uitgelegd hoe je rijstkoekjes maak, jonge cocosnoot openkrijgt, en hoe de kippengevechten eraan toe gaan. Het is hier strengste verboden om aanwezig te zijn bij die gevechten omdat er heel veel geld wordt geboden en aan de kippenpoten worden messen gebonden zodat ze elkaar kunnen verwonden. Alleen tijdens speciale feesten is het toegestaan. Wij kregen ook even een demonstratie en het ging er best heftig aan toe!

In het weekend zouden we een tour doen naar Lovina om dolfijnen te zien. Dat betekende dus 2.30 's nachts uit bed. Het was alleen helemaal verkeerd gegaan met de boekingen ( niet onze schuld) dus we konden weer naar ons bed. Omdat we helemaal klaar waren met dat bedrijf hadden we voor zondag weer iets anders geregeld. Wel richting het noorden van Bali maar de dolfijnen hebben we even overgeslagen. Wat we wel hebben gezien was de ' watertempel' deze tempel bevindt zich op het water in een hele mooie omgeving, ook staat deze tempel op de geld briefjes dus een toeristsche plek! Bij de tempel waren ook nog aantal dieren te vinden zoals; vleermuizen roofvogels, kameleon, slang, papegaaien en uilen. We mochten voor een klein bedrag met ze op de foto. Die vleermuizen waren giga groot en lijken net hondjes met vleugels. (Teveel redbull gehad haha). Daarna verder naar rijstvelden, hotsprings en gitgitwaterval. Onwijs leuke dag gehad!

Woensdag 14 mei met een groepje meiden weer op stap geweest bij Sky Garden, Kuta. Weer erg gezellig gehad maar omdat we er vroeg waren ook wel weer redelijk optijd terug!

Aangezien het voor ons bijna vakantie is wilden we alles voor school doen zodat we niks in de vakantie hoefde te doen. Donderdags dus hele dag bezig geweest om daarna lekker te kunnen genieten van de vakantie! 'S avonds alweer naar Kuta geweest om te shoppen. En Vandaag (vrijdag) gaan we weer naar Kuta -> Sky Garden om te stappen omdat daar vanavond Don Diablo te vinden is!, Nederlandse Dj's altijd leuk!

Nu het al bijna zaterdag is word ik steeds zenuwachtiger en is dan is de dag eindelijk aangebroken waar ik al 6 maanden op wacht! Maar he, dan mag ik eindelijk zeggen: HEY BROTHER. Gelukkig maar dat we nu weekje vakantie hebben want dan kan ik lekker genieten en de eindeloze verhalen uitwisselen met mijn allerliefste broer!

• 16 Mei 2014 - 11:20

Esther:

Lekker genieten van juliie vakantie met elkaar en met de komst van je broer natuurlijk. xx

• 16 Mei 2014 - 16:25

Nellie Van Beek:

Lieve Shelley tot nog toe heb ik niet gereageerd,maar wel alles van je gevolgd.Wat genieten jullie heerlijk om dat te lezen.Doe de groeten aan Mike en maak er een hele fijne week van, maar dat zal wel lukken.
    Groetjes van Nellie en Joop xxx

• 17 Mei 2014 - 21:51

Martje En Jo Dekker :

Lieve Shelley
    Ook wij wensen je een heel mooie vakantie toe , ga lekker genieten met zen allen
    en doe Maik de hartelijke groeten .

Oma en Opa Dekker