week 2 & 3 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu week 2 & 3 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Shelley Dekker - WaarBenJij.nu

week 2 & 3

Blijf op de hoogte en volg Shelley

05 Mei 2014 | Indonesië, Denpasar

Week 2: 21 april t/m 27 april.
De week begon onwijs goed! De hele groep werd een dagje verwend in een luxe spa resort ( royal kirana spa) daarbij hadden jeanine en ik ook nog het geluk dat we in de president villa een massage kregen. Daarna konden we nog 2 uur lang genieten van het zwembad, sauna en stoomkabine.

Deze week weinig spectaculaire dingen gedaan. Eind van de week ook behoorlijk ziek geworden dus meteen dokter gebeld en bleek dus infectie te hebben. Antibiotica gekregen, ik blij dat ik mijn allergie voor pencilline nog even had opgeschreven anders was ik mog verder van huis geweest.

Zaterdag was ik op bed liggen helemaal zat dus gingen we smiddags even naar de Buddha 2 Buddha fabriek, grappig om te zien hoe primitief dat gemaakt wordt. De B2B sieraden kost hier helemaal nieg veel in verhouding met Nederland. We horen dan ook af en toe dat de kwaliteit minder is, heb erzelf alleen nog niks van gemerkt, dus we zullen zien.

Ook op bali hebben we koningsdag gevierd, in kuta. Non stop vroegen de balinese mensen of ze met ons op de foto mochten. In het begin is dat nog wel leuk, , maar na een uur was ik het toch wel zat.

Voor school moesten we deze week nog een spa naar keuze bezoeken, dus weer op naaf kuta en daar een hoofdmassage gehad. Heel vervelend allemaal!

week 3: 28 april t/m 4 mei
Eerste school dagen vielen heel zwaar en waren ontiegelijk saai. Leek maar geen eind aan te komen. Had ook nog een prik gehad in mijn knieholtes vanwege de pijn in mijn knie. Maar heb van de prik heel erg veel last gehad, gelukkig was dat na een paar dagen over maar ik doe het in iedergeval niet weer.

Om het weekend te vieren wilde we shoppen in denpasar ( hoofdstad van Bali) dit was alleen geen succes, ze kennen hier niet echt een winkelstraat en we zijn dus ook belandt bij een lokale warenhuis. Meteen maar taxi gepakt naar Seminyak, wat onwijs leuk is om te shoppen! De winkelstraat loopt van Seminyak tot aan Kuta, dus veel winkels binnengelopen en misschien wel iets te veel gekocht! & het erge is, vrijdag gingen we weer shoppen voordat we op het strand belande.

Zaterdags wilde we even een ander strand proberen dus naar Sanur gegaan. Het is hier een stuk rustiger qua toeristen maar het waait hier niet, en vanwege de stroming is het bijna onmogelijk om het water in te gaan. Na een uur waren we het dus ook al zat en zijn we terug gegaan naar het hotel. 'S avonds weer op stap geweest in kuta. Sky garden heeft zo leuke regeling dat "travellers" van 9-10 gratis cocktails mochten drinken in speciale area. Daardoor misschien iets te veel drankjes op, maar wel super leuk gehad met aantal australiers & natuurlijk werd het weer veels te laat waardoor zondag een bed dag werd.

  • 06 Mei 2014 - 09:36

    Henk:

    Mooi om te lezen dat je het naar je zin hebt daar. Moet ik al aussies leren zodat ik straks kan praten met nieuwe schoonzoon. Voor de rest we whatsappe wel en pas op jullie zelf
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Grand Tour Bali

Minor Spa & Health management

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

de allerlaatste...

08 Juni 2014

Week 6,7 &8

16 Mei 2014

week 4 & 5,

05 Mei 2014

week 2 & 3

23 April 2014

Eerste week
Shelley

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 4241

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 22 Juni 2014

Grand Tour Bali

Landen bezocht: